25 augusti, 2008

Ah-kej

Har nyss gjort blogg-kollen för idag. Det vill säga Dessis, Jennys, Saras och tro det eller ej Alice's blogg :O.

Hur som haver, folk skriver så massvis med bra saker. Inspirerande saker. Speciellt Jenny , hon borde allvarligt talat fundera på att bli krönikör eller redaktör för en tidning. Det sistnämnda vet vi att hon klarar skitbra rent ut sagt! Ödmjuk men hård, thats the way we like it girl!
Jag vill också kunna skriva med bra kontraster, grymma ordval osv. Men det är inte jag, och det tror jag vi alla vet. Jag skriver mer vad som händer just nu, med lätta ord som går snabbt att ögna igenom. Tror inte att någon tar sig speciellt mycket tid att läsa egentligen.

Hos Dessi finns det massa snygga och soliga bilder från Egypten, och en massa snuttigullgull såklart. Men när hon äntligen hittat sig en ordentlig man med ett manligt ( ha ha? ) namn så är det väl förlåtet. Men jag måste erkänna att jag SAKNAR dom ytters opassande, men ack så roliga fylle-inläggen. Får väl ta tag i detta själv och supa ner damen, var trots allt ett tag sedan vi hade en rejäl Mia-Dessi kväll.. :)

Sara, uppdaterar väl inte så massvis, men jag är hennes Freemale. Det kan ni ju slå upp, he he.

Alices vet jag inte varför jag läste, halkade väl in på ett bananskal. Säga vad jag säga kan om henne, men hon har ju lyckats ganska bra med salongen och sin dröm!

Dess - var såååå nära o skcika sms till han du vet vem, men det blev inte så, tur var nog det xD..

Inga kommentarer: