22 juni, 2008

Turbulent

Vilken vecka, riktigt turbulent!
Hänt en massa skit som fått mina vänner att visa vilka snälla människor dom egentligen är, jag har också fått en ny kompis, Carro. MKT trevlig! :)

Midsommar "firades" hos Gabbe en stund, sedan en trevlig stund med Hanna, Kim och Johanna. Tack för det säger jag! :)
Sedan jobbade jag i Mellbystrand, vilket gav ett mkt positivare intryck än sist jag var där!

Midsommardagen gick mest åt till att umgås med min kusin Camilla som kom ner till mig. Skönt att prata med någon som förstår mig. Sedan var det jobb i stan, var ju inte nådigt kyligt. Korten flög iväg stundtals, men eftersom det inte var så mkt att göra just då så kunde vi fixa till det igen. Vi satt där med filtar om oss, jag och kunderna.
Var hemma sent inatt, och somnade snabbt jämte min älskade hund. <3

Släppte ut hästarna sent idag, regnat som fan här ute i skogen. Skönt att ha min FINA Ina hemma igen, nästan finare än jag minns henne. Dock försvann vår Agria grimma som vi vann :P

Nu sitter jag bara här, planerar morgondagen. Ska förhoppningsvis hinna med ett besök hos doktorn då, gå på travet och se på Commander Crowe, och sedan Måndagsklubben!

Hej!

Inga kommentarer: