27 maj, 2008

Vissa männsikor jag en gång hade en bra relation med

Är numera så trött på att bli åsidosatt av vissa, faktiskt. Så fort någon skaffar en pojkvän eller flickvän också för den delen så försvinner dom helt, det händer alltid. Och händer inte det så lär det inte hålla länge mellan det paret.
Jag väljer faktiskt att inte ha pojkvän av den anledningen delvis.
Jag träffar hellre olika killar faktiskt, inte det att jag ligger med varenda en men man måste ju utforska världen lite.

När jag hade kille så försökte jag hitta på saker med mina vänner ofta. Det finns dom som ställer in ALLT för att deras kille/tjej är där eller på besök..
Det är också en anledning till att jag umgås mer med killar, dom har sina vänner kvar längre än tjejerna i genomsnitt. Dessutom får man tycka dom är snygga ;)..

Iaf, vart vill jag då komma? Jo, till den punkten där jag säger "RYCK UPP ER!" - för tro det eller ej, nu generaliserar jag enormt mycket. Men ALLA av mina tjejkompisar med kille har exakt samma problem. Vad det är kan ni ju spåna i, men det är intressant att verkligen ALLA har samma irritationsmoment. Ni får en ledtråd - MOBILTELEFONER.
Tänk vad enkelt det var när man bestämde "vi ses på ....... klockan 17"


Så nu har jag irriterat av mig nog, så nu ska jag ut och köra Filuren. Vi fick spår ett igen, jävla Jägersro.

Inga kommentarer: