02 maj, 2008

Hur i helvete??

Jag jobbar med den mest IQbefriande personen i hela Sverige.
Hon får oss alla att bli galna, speciellt Linn och min chef på travet. Folk som inte ens känner henne hatar henne.
Två barn blir ledsna och får helgen förstörd, det är jobbigt, för vi andra får ta smällen.

Jaha, ryggen gör ont. Nacken spänner som fan med, tror jag sov konstigt inatt.
Min natt? Jo, den var "kall".
Jag träffade Dessi och Sandra igår för dom var sugna på karaoke, så vi gick dit. Dom var jäätttteefinklädda och jag hade slitna jeans, en hood och låga pjux.
Så träffade vi Alex och Josef, vilket var trevligt.
Tjejerna shottade och jag tog det lugnt, skönt som fan.
Sedan stack vi till Valentine, eftersom jag behövde hålla mig vaken och tjejerna ville dricka mer.

Sedan följde Sandras kusin oss till Dessi, och sedan vet bara jag och D vad som hände. :)
Iaf tog en taxi hem, det kostar 250 kronor att åka till mig i taxi, nu vet jag det!

Imorgon ska jag tävla, trrrevligt. Hoppas man somnar lugnt och skönt ikväll då, så man vaknar utvilad imorrn. Ska träffa Bex0 med, var något år sedan sist! :)

Ciao!

Inga kommentarer: