29 maj, 2008

Frustrerande

Åh så frustrerande att inte kunna uttrycka sig som man vill alltså.

Iaf hade jag en trevligt dag/kväll/natt igår.
Dagen var jag i stan, med syrran, DeZ och Hannii. Trevligt värre, alltid kul att umgås med dom.
Var en sväng på travet med, och kollade när en häst skoddes...
Sedan fick jag sjuts till stan, la mig i en soffa där o chillade till klockan var typ halv 9, då gick ja o mötte Gabbe och Dessi.
Så stack vi till Harrys, vi var väl inte super duktiga men ganska så ändå ;).

Sedan marsh i säng igen. Sov faktiskt inte så mkt, var himla varmt :O.
Imorse ringe klockan kvart över 5, snoozade till tio i 6, sedan upp.

Fick sjuts hem, känns alltid sådär lagom kul att gå upp på morgon med kjol eller liknande.

Åh, rådjursögon - kan vi inte motstå, jag lär väl få höra en massa skit snart igen. Men jag struntar i det, var och en gör som dom vill med sina liv och just nu väljer jag detta.

Förresten - Övning ger färdighet, OH JA!

Inga kommentarer: