07 april, 2008

Update

Fredag:
Jobb, sedan träffade jag vännerna. Åkte hem med min fader.

Lördag:
Banan med Ina, Josse red henne där. Gick bra, så nu anmäler vi till Halmstad! :)
Sedan vid 8 stack jag till Tottes place där killarna drack redan. Jag stack o jobba, när jag var klar träffade jag min broder och sedan tjejerna. Var en kul kväll även om Sara inte minns allt ;).
En bit efetr 3 stack vi på efterfesten.
Magda och Totte hoppade i vattenpölar och inspirerade alla oss andra, slutade med att alla var dyngsura.
Öppnade lite öl och citerade BG en del. Timmarna flög förbi och helt plötsligt var klockan 7. Då gick jag med Erik hem till honom.

Kl 13 kommer det inspringades 4 personer, där man ligger i en säng utan kläder. Haha, tack för den! Sen glodde vi F1, tills vi gick o köpte en pizza. Den åts dock inte upp.
Sedan stack vi tilbaka, o ja o Dessi stack hem runt kl 6.

Somnade tidigt as hell igår, men nu är man uppe igen.
Ska följa med Dessi till Ullared. Kan bli kul, fast jag är sjukligt pank :)

Inga kommentarer: