22 april, 2008

Nästan ett år senare


För ett år sedan, typ, startade vår hundjakt. Vi satt på blocket typ dygnet runt jag o exet.
Det var trevligt, han skickade länkar till mig i skolan.
Jag förundrades över alla små söta liv.

Sedan kom en suddig bild ut på en liten korv, jag blev rent ut sagt kär.
Helsåld!
Han hette Bamse, den lilla korven på bilden.
Jag ville ha honom, exet skrev en riktigt vacker beskrivning till tjejen, men hon hörde inte av sig.
Några timmar senare var annonsen borta!
Jag var förkrossad, verkligen och jag grät tillomed (töntvarning!!).
Exet tröstade mig och sa att det var nog inte meningen att vi skulle ha den lilla korven då.
Nästa dag var vi på väg till Falkenberg för att glo på en annan valp, så ringde tjejen med korven Bamse. Om vi hämtade honom på studs fick vi han. Vände snabbt som attans o körde till Anderslöv. Där va den lilla odågan <3.

Nu har jag snart haft min lilla korv i ett år, i början av Maj. Det känns fortfarande overkligt att jag, som tillomed är allergisk, har en HUND. EN HUND!
Men jag älskar honom och han älskar att sova i min säng.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.