15 april, 2008

Ännu en solig dag med Dex

Idag var en chill dag till.
Har umgåtts med D igen, alltid lika trevligt. Faktiskt. Det är verkligen, tyvärr?, vi två. Haha.
Var på Hemköp, Eurostop och liknande. Bara åkte omkring och tog det lugnt.
Nynnar på Leona Lewis låt - The Best you never had, hela tiden. Tycker den är riktigt bra faktiskt.

Imorgon är det redan onsdag, veckorna flyger fram nu. Måste söka lite mer jobb, dagsjobb så jag slipper uggla hemma hela dagarna. Har mina planer ju! :)
Imorgon ska jag också äta glass med min snälla chef och en kollega. Ska bli treeevligt, känns som om det kommer bli massvis med glassmöten i år med olika personer.

Igår skickade jag SMS, Dessi formulerade det. Jag var feg. Jag är inte den som raggar, ärligt talat. Tycker det är pinsamt att ragga, men ibland måste man ha lite spänning i son vardag också!

Inga kommentarer: