02 april, 2008

Ingenting rimmar på Mia

Ingenting rimmar på Mia, typ.
Vi bortser från klassiker som Pia, Ria, Stia, Fia och Dia. Dom är gamla, och tråkiga.
Extremt tråkiga.
Desireé däremot, hon har sådana tuffa ord som Turné, Diarré och Sne.
Well, kanske inte tuffa men iallafall något som inte innehåller tre bokstäver och det enda som är ändrat är den första.

Ikväll springer CC, kan man inte missa faktiskt.
Det vore som att svära i kyrkan, travmänniskor SKA se Årets Häst minst en gång per år.
Detta blir nummer två då, jag såg förra starten med.

I have a stalker, amazing.
Stalka mig, kan det verkligen vara vidare roligt?
Nje, jag tror inte det faktiskt. För egentligen har jag inget liv.
Jag umgås med min hund hela dagarna, dricker ganska ofta och bor med mina föräldrar.
Det låter inte som någon ni skulle vilja förfölja va? Nä, just det.

Så, cut the crap, jag bryr mig lika lite som jag gillar Broccoli, dvs inte alls!



2 kommentarer:

Desireé sa...

hahaha =) där med basta! Jag tycker du har rätt intressant liv ändå, tänk alla intriger, allt skvaller vi laltid har, så något händer minsann i våra liv =). Det är ju typ varje helg vi gör något konstigt, träffar nytt folk, ser film me någon, har roligt =). Jag måste komma på något smeknamn till dig, det kommer komma fram något under någon fylla =)

Anonym sa...

Du vet, Mia,
Den drogfria
Fläckfria och felfria
Hon som gjorde en razzia
På min alliansfria svinstia
Vad?
Jo, du vet festen, den icke-problemfria
I lördags, som jag hade med en viss profetia
Hon och Dessi, den vapenfria
gav mig en Pharmacia
Du vet, en Concordia till min galleria
En Maria till min sakristia
En blåkopia av en riktig tia
En äkta stimulantia

I alla fall, Mia
Du vet, den smärtfria
Hon som inte längre är den prickfria
Hon som hoppas på kroppslig maffia
Mia, du vet, Mia
Som pluggade media
Hon är min Alexandria
Nu känner du Mia, den drogfria
Den förhoppningsvis tullfria
Som älskar pizzeria
Och som hatar alkoholfria
Nej, jag bara skojar.
Hon är den underbara, skadefria, kostnadsfria, Mia Maria!

/Jenny