27 april, 2008

Huvudvärk och total lycka.

Huvudvärken har varit en del av dagen idag. Drack två RedBull när jag jobbade, vilket för mig som aldrig dricker det annars resulterade i muskelspasmer i ögat och snabbare hjärtslag.
Läskigt faktiskt. Så huvudet har varit efter idag, men kämpat på ändå.

Ryggen har fått en del stryk nu med under helgen. Men vad gör det?
Lyckan är segern idag. Årsdebut, totalt borträknad av mig själv, och vinner med 7 längder. Impad av min kyla loppet igenom :).

I Fredags var kul, Dennis och jag tsm med Jonas tog en liten runda på stan, kvällstid. Var trevligt att dansa och leka lite med vännerna. Följde med H hem då Valentine inte kan fixa ut jackor snabbt, så missa bussen. ;/.
Taxiresan var knäpp, och den natten fick jag sova på hans arm, som förr i tiden.

Igår hittade jag också 20:- på gatan när jag städade, vilket alltid ses som uppskattat!

Svartsjuka i små mängder kan vara sött.....

Natt Folk

Inga kommentarer: