20 mars, 2008

Vad har du gjort, för dig är det alltid helg!

Hela livet blev en helg, right miss D?
Men vi lever för ikväll.

Vissa männsikor limmade fast ett Smile på mig nu ikväll.
Jenny - För jävla klok, jag berättar imorgon, teorierna i din hjärna är så sanna. En männsikokännare och livsskådare utan dess like!
Dennis - för du bjuder första rundan, nah, men för att du missuppfattar hela mig alltid, men aldrig dömer mig. Saknar dig som fan. Det var du, jag Dessi och Stoffe som var The Gang. Turken forever.
Sneaky D - läs min tribute en gång till så vet du. Min tur att bli tårögd med fetesmajlet på av din bilddagbok! Love you very very much, slampa ;).

Finns så många mer, utan er hade jag inte klarat av att vara mig själv.
Femhundra skjuter upp problemet, ett tag!

Föddes på en lördag, mamma kallar mig för discotjej
Så på en lördag så vet du vart du hittar mig ;).


Inga kommentarer: