24 mars, 2008

Sömning till tusen

Slapp städa imorse, för mycket snö sa pappa. Tack sa jag och somnade om.
Så nu, strax innan 11 orkade jag mig upp. Bara för att upptäcka ännu mer snö, fyfan.

Gårdagen då, den var chill.
Märkbart tagen av hela påskhelgens alkoholintag kan man säga. Så det blev lugnt, jättelugnt.
Men det var den Påsken det.

Nu till dagens irritationsmoment: Kåta Idioter på Msn.
Varför? Jo, man sitter här, kollar igenom listan. Nehe, ingen rolig att prata med ser man. Det är då dom poppar upp, från kategorin "Random Killar som vill ha Camsex".
Jo, för jag har en sådan kategori.
Där hamnar ALLA som har perversa adresser eller som inte kan föra ett vettigt samtal utan att anspela på sex absolut hela tiden.
Listan innehåller 50 stycken kontakter. Då är ändå de värsta borttagna.
Jämför det med listan "Random Trevliga killar" - den innehåller 4.

Nu ska jag kurera min hals, för DiscoMia har blivit sjuk.
Blir en myskväll ikväll i soffan, join me?

Inga kommentarer: