25 mars, 2008

Smälter sakta.

Snön smälter sakta men säkert. Nu är nästan allt som skottades igår grönt och fint igen.
Har inget att rapportera idag för jag har faktiskt inte hittat på någonting :).
Jag har inte ens ätit idag.
D tycker att mina matvanor är dåliga, hon har så rätt sååååå rätt.

Jag var nästan impad av Bamse igår, förutom att han gillade Tyson så mkt att han följde med in i vardagsrummet! :O.

Jag märkte ingenting, det verkade så normalt. Det var D som upptäckte det hela och sa "Öh, får han vara här?"

Haha, vad fjantiga vi blev alla tre igår, när vi fick det där smset. Alla flög upp, började fixa, städa och fnissa. När vi sedan stod vid vägen också. Jisses. Som om man var 15 igen! :)

Inte varje dag man har en Strange Stranger från Australien i vardagsrummet!

Inga kommentarer: