23 mars, 2008

Sådärja.

Sådärja, hemma igen.
Utvilad, somnade i en säng där med den mjukaste filten över mig och musik i öronen.
Sov väl en sådär två timmar tror jag. Mycket behövligt.

Fick jättegod mat med, som vanligt och såklart ska min farfar kommentera vad jag äter.
"Jaha, så du har blivit vuxen nu?" - För att jag tog sås, jag gillar inte sås egentligen.
Jag vet inte varför, men jag lär väl mig det också.
När jag pratade med D i telefon så börjar gubben sjunga jämte mig, om 5 röda rosor som han ville ge till henne. Jisses, tagga ner.

Nu sitter jag och väntar på kvällen, söndagkvällen. Mhhm, gott.
Det var ju iaf kul att Jenny uppskattade sin present och att jag fick armen täckt i glidmedel med jordgubbsdoft.

Jag har en ny hobby. Jag letar upp Gamla 90tals låtar på youtube.com och fular mig som sjutton sen. Jag är ju en sucker för musik, som några vet. Tillomed någons musikguru (A).

Inga kommentarer: