10 mars, 2008

Ännu ett smart citat kläckt av 14årig blondin.

I VeckoRevyn står det mer intressanta saker..

Tjej 1: Hallå Peteeer!
Peter: Ja?
Tjej 1: Visste du att tjejers bröst växer med 25% (!!!!) under orgasmen? Fattar du 25%!!
Peter: Haha, snälla, NEJ!
Tjej 2: Johoo, det står ju här ju.
Peter: Ja men inser ni hur dumt det är, tänk någon med 2 liters tuttar.. Om hon får orgasm så blir det en extra halv liter, hur FAEN skulle det se ut?
Allmänt asgarv....

Under tiden slängde flickorna också ur sig saker som:
Tjej: Peter du är fan SNYGG.
Peter: Jaaa, joodå, men kan du inte bara sitta där, hålla käft och vara snygg?
Tjej: Alltsåå du vet att jag kan anmäla dig för att vara en kåtbock va?

Till summeringen: jag FATTAR inte vad enegrin är man är 14 kommer ifrån. Jag var nog INTE bättre och jag ber djupt om förlåtelse till ALLA jag någonsin har irriterat på bussar, tåg och liknande. Förlåt mig, jag visste inte bättre :)

Inga kommentarer: