22 mars, 2008

Kort resume..

Jahaja, igår så träffades jag, D och Dennis.
Var trevligt faktiskt!
Sedan kom Johan och som alltid full av roliga historier, och framförallt MINNEN!

Dessi och Dennis tyckte jag va svintråkig typ som inte drack i början, så dom bestämde sig för att lägg ihop till en öl. Generööst!
Vi fick tillomed varsin öl/cider av "vakten", hihi.

Vi dansade omkring på Valentine, tätt följda av Toa-Mannen.
Denna man hittade vi tidigt på kvällen, i nyktert tillstånd. Han höll på att kissa ner sig, och D broke the ice men en klassisk replik!
Efter några timmar när vi mötte honom IGEN, så säger D till han:
"Men Mia har ingenstans att sova"
"Ojdå, här var vi rakt på sak" säger slusken och försöker sig till en dans.

Då män man finner på toaletter inte intresserar mig något vidare så undvek jag honom enormt mycket.

Saker vi observerade igår:
* Den mest lesbiska av alla lesbiska! (INGA FÖRDOMAR!)
* Vi var äldst, nästan, Dennis var äldre.
* Sprit-i-ögat tjejen hade inte sprit i ögat.
* Extentions ska inte synas, det är fult.
* Eurostop kl 3 en natt är sliskigt. (Pappa tankade)
* Mia hade visst sovplats, HEMMA i MIN säng med MIN hund.

Ikväll firar vi Jenny och Alice, dom fyller år.

Inga kommentarer: