31 mars, 2008

Härliga måndag

Idag var det Måndag, igen.
Starten på en ny, trevligare vecka får man hoppas.
Hade en riktigt störd dröm inatt, inte lika störd som den när Sara var moder jord och Brödraskapet (???!) skulle ta över jorden. Men störd.

Följande utspelade sig:
Jag, Jenny, Dessi och våra gemensamma vänner (som är ganska många) hade varit på en fest på Mickedala. Vi stod och väntade på buss/taxi mitt på dagen och så kom 10 bussen (ni vet vilken). Jag sa till tjejerna att den var billigare och snabbare så vi hoppade på, tog den ner till Nautilus. På bussen kom vi dock på att fan, Mia är naken på överkroppen, så jag fick skyla mig med armarna. Men J och D skulle tvunget träna, så jag fick snällt följa med in. Det var fullt med folk där inne, det var värre än Badhuset ett påsklov. Iallafall där stod jag och skylde mig själv när en viss person går förbi och jag hojtar till, sedan började vi prata och sådär. Skulle precis till och få en kyss, så ringer mitt EX, så jag vaknar!

Vad är det med folk som gör att varje gång jag ska kyssas i en dröm så ringer det. =(
Detta var iofs den snälla förklaringen till drömmen, var en del till men det ska vi inte ta upp här!

Ska ut me vovven nu tänkte jag, han sover dock i min säng just nu, vill inte väcka honom.
Ciao

Inga kommentarer: