01 mars, 2008

Fredag natt/ Lördag Morgon

Nu kanske man ska lägga sig, lite trött är jag.

Dagen börjdade med försovning (tjeenare!), så Hanna hämtade upp mig, snäll som hon är. Sedan begav vi oss mot mitt FÖRSTA gym-pass ever vilket var SKITkul.
Sen åkte jag hem och sov, länge, skönt!
Tog en snabb dusch och sedan jobbat. Påminn mig om att DRICKA vatten/cola, för min hals orkar inte länge utan vätska.
Gick ganska bra idag faktiskt, vilket var gött.

Drog förbi Underbar på väg till Norre Port och träffade min snuskiga vän Mankan, men jag gillar honom ändå bara för han är sig själv :). Pappsen hämtade upp mig och Malin, som fick sjuts hem, och åkte hem. Nu har vi ätit nattamat. Pappa väntar på Tidningen, som borde komma NU typ, och jag ska somna igen.
Endast för att bli väckt vid 7 igen, för nästa jobbb.

CIAOOO

Inga kommentarer: