23 mars, 2008

Crazy Shit

Igår var en Crazy Shit night.
Minst sagt.

Jenny fick en dildo, hon blev överlycklig. Felix var nummer två att förundras av denna manick.
Mitt "kära" ex var trevlig, vilket man inte märkt av sedan i typ... NOVEMBER. Men inte lika svårt längre att förstå varför jag trillade dit från början för 1,5 år sen.
Men gillar inte dig Ändå.

Tydligen så hade folk blivit Liiiiiiite mer överförfriskade än jag, for once liksom.
Taxiresan var en kul upplevelse, men mina "gamla vänner"...
Ante pajjade faktiskt min partyhatt, för han tyckte den var svinful antagligen. Det var den nog också, men ere party så ere party.

Kvällens absolut ROLIGASTE måste varit när folk bettade på mig. Snällt att satsa på sin kompis. Vad alla då slog vad om var: Ska Mia och H återförenas? Man kunde vinna 5 öl på det, som JAG tydligen skulle ge folk då.
Hur gick det då?....
Kan ju tala om att det inte delades ut några öl iallafall!

Måste säga att jag trodde det skulle gå åt skogen igår, igen. Men Tji fick jag.

Från igår:
* Josef berättade att han jobbat med den Tilltänkte. Jag dog, hur ofta inträffar sådant? Go D, Go D.
* Killen som spelade basket, vem var han, varför terrade han mig om Elitserien?
* Jenny, kalas!
* Intrigerna flödade.
* Emo människorna som snodde gitarren och stängde in sig.
* Dildosar är tydligen alltid roliga.
* Vart försvann Totte? Haha.
* Jag fick en halv kebab av en gammal idiot. Han jagade tydligen mig för någon vecka sen på B&B, tills han kom på att det var inte alls jag. Ha, idiot var ordet.
* Dennis, stjärnan, som trände sig in på festen trots att Jenny inte visste vem han var.

Bara att inse, sätter ni inte tejp för våra munnar så kommer ni få höra både det ena och det andra om snusk, dåliga vanor och snoppar (Fy Mia, så får man väl inte skriva).
Några verkade ju smått chockade över våra snack igår.
Men Hey, vi har läst Vecko Revyn. =)

Tack för igår. Det var kalas. Grattis Jenny sötnosen!

Inga kommentarer: