03 mars, 2008

And we had fun today

Idag har jag och Dessi umgåtts massor, igen. På två dagar har vi åstadkommit mer än på ca en månad i vanliga fall.
Vi har iaf klarat av 2 timmar på ungdomsmottagningen idag, vilket var ganska intressant ändå. Där inne fick man dela med sig av sin "roliga" historia med allt rännande på UM, Barnmorskor och sjukhus.
Sedan fikade vi med min chef, som är världens bästa (fjäskar lite här) chef :). Nej, det är dagens sanning faktiskt! Joanna joinade oss också, mycket trevligt. Sedan hann vi med alla ärenden vi skulle göra också.
Jag behöver bara fixa fram 800 så får jag en snygg skinnjacka också, nu har jag blivit kär i den, inget kan hindra mig *EWUL LAUGH*

Sedan stack vi hem till Gabbes lägenhet vid nyhem, mkt trevligt, såg en American Pie film där.
Avslutades dock med rask promenad till bussen och Norre Port.
Nu är man hemma, ska kolla en skitgullig film som heter Just Friends. Dessutom lyssnar jag på Neverstore - Rejected All Along. Snacka om sammanträffande, ha ha ha.

Bye ;)

Inga kommentarer: