28 mars, 2008

Absolut noll

Inget att göra idag typ, eller jo, körde en runda med Olivia och Josefine. Alltid lika trevligt.

Jag hade tänkt skriva ett inlägg idag om hur mkt man hatar saker faktiskt, men det hade en annan person gjort och eftersom enfald inte gynnar mångfald så gör vi bara det lite.
Men jag hatar när man får ett mail, som man vet kommer innehålla otrevligheter, vilket jag fått idag. Jag tycker inte om när personen som skickat inte borde skickat det, OCH vet om det.
Jag tycker inte om ovissheten när man vill säga hej till någon men är rädd för responsen.
Jag menar, ett Hej, hur svårt kan det vara.

Idag ska jag färga håret, jag önskar att min mamma eller syster vore hemma då. Jag är fast med min far, som iofs ska laga mat till mig, tack.
Men det är ju inte direkt så att man säger "Pappa, kan du hjälpa mig att kamma över håret till den andra sidan?"
Nä, han får laga mat, jag får förlita mig på känslan igen.
Det är bra att jobba i de miljöerna jag gör.
På travet skiter alla i stort sett in hur man ser ut. Städjobbet är det ingen som ser, alla jag känner sover kl 7 en söndagmorgon. Till sist, hur många fulla människor märker om jag har missat en fläck i huvudet?

Inga kommentarer: