26 januari, 2008

Underbar(t)?

Igår var det dags igen för alla överåriga fjortisar att trängas på Underbar.
Kön var som vanligt, dvs irriterande och äcklig.

Sedan dansades det med Sara, tack tack!

Som vanligt efter en kul kväll har man lite svakanker, tex en svullen fot efter att en klumpig tjej med elefantfötter klackade mig rakt på foten. Tack, aj och försvinn.
En annan incident var utlänningen, förlåt mig men det var han, som hoppad helt planlöst omkring och slog armarna omkring sig. Det resulterade i en armbåge i nacken. Jag ville bara glida ner på golvet och skrika.
Fan ta sånt.

Dansa barfota is the shit, men det förutsätter självklart ett torrt och rent golv, vilket faktiskt fanns.

Bussarna hem på natten är alltid en upplevelse. En lite förfriskad syster och hennes kompis.
Vilket resulterade i den ballaste kommentaren man kan häva ur sig på en fullproppad buss, "Nej, jag sitter inte jämte folk".

Nu ska jag sova igen, hatar att jobba på morgonen efter utekväll. Men det är sköna pengar sedan.
Ikväll bär det av till Växjö tydligen, jobba igen.

Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah elefantfötter, åh vad jag kan känna för dig i den sittsen,uha. Ska du inte ut ikväll då?=(