29 januari, 2008

en kaxig en och en gosling movie

Väntar på att min film ska packas upp och bli klar, en ny film med Anthony Hopkins och min favorit skådis Ryan Gosling :).
Bristande bevis heter den på svenska och är bioaktuell, och jag har verkligen inte råd med bio i tid och otid så jag får nog vara lite kriminell ändå...

Idag slappade jag med Bamse, snacka om dåsig vovve när matte sover. Värre än en horminstinn tonåring är han ;). Vi var ute och busade med favorit leksaken - en Ren frisbee från Gekås - han gör allt för den, vilket är jävligt skönt ibland.
Sedan tog jag mig till våran numera nersuttna soffa för lite catch-up av den mest sliskiga och knasiga såpan ever, Våra bästa år, på danska tillomed. Man tackar och tar emot.

Sedan kom L hem, så vi stack ut o körde en häst, vilket gick kanon. Även om hon börjar bli kaxig.
Kollade lite smått på klockan vilken visade 50 min tills vårt möte. Så fick slänga mig i dushen, dra på mig ngt som såg okej ut och sedan drog vi. Jag var nog det snyggaste på Halmstadtravets stallbacke idag iallafall ;).
Efter typ 45 minuter kom Dessi o hämtade mig, så drog vi en sväng till vår fd skola och kollade lite på invigningen. Trevligt men så jävla skönt att slippa det nu.
Sedan en sväng om Elvan och hälsade på mina nya läsare Titus och Micke ;) muwhaha.

Och nu har filmen varit klar ett tag, så ska sätta mig och mysa och bara njuta nu.
See ya

1 kommentar:

Anonym sa...

Namn och allting!! Och datum till alla inlägg.. Nu måste man ju fortsätta läsa :-)