02 september, 2007

Ibland så undrar man ju.

Har folk inget annat att "upptäcka"?
Nej jag hade verkligen inga tårar i ögonen igår, jag hade en kul kväll, umgicks och träffade folk jag gillar att vara med. Tillomed en "gamling". Trevligt värre, som omväxling :).

Blir bara irriterad. Ena veckan är man inget värd, nästa bryr du dig om om jag skulle gråta?
Nej, det håller då fan inte. Allt eller inget, halvhjärtat får du ta ngn annanstans :).

För övrigt var jag i Malmö idag, trevligt! Tråkigt nog var ditresan o hemresan drygt som fan. Jag var allmänt löjlig mot Linn, bakis som jag var. Men hon är ju min bästaste bästa lillasyster (har bara en) så hon förstår. Åkte med Erik imorse med. Tackar!

Näe, ska sova nu, hoppas att jag kan vakna frisk imorgon?
Om jag gör det så LOVAR jag att dammsuga hela undervåningen.

Inga kommentarer: