09 juli, 2007

Jag får inte in någon rubrik.. boring.. för läsaren iaf!
Jaha jag har verkligen BRIST på saker att göra för tillfället, såå varför inte en kort resume!

Jag o Hannes köpte världens sötaste hundvalp, Bamse. Åhh han e verkligen en liten ängel i mina ögon. Sedan slutade jag skolan, hade världens mysigaste pojkvän, tyckte jag. Studenten sög, iaf kvällen. Sen flyttade vi, ihop, till en jättefin lägenhet mitt i stan typ. Underbart, jag passade bamse hemma o han jobbade. Visst det va tjaffs, men tydligen hände mer än jag förstod för tillfället.
Så för ca en vecka sedan, tog allt slut.
Så nu sitter jag här i ett hem jag knappt får va i, ingen pojkvän kvar, ingen lägenhet.
O Snart har jag väl inte hunden HELLER!
Men så lätt ska det inte gå.

Så nu va man på köttmarknaden igen, känns ju inte sådär lagom roande måste jag erkänna. Men vafan ska jag göra, e han inte kär i mig som han påstår, ja då finns det inget att göra.
Det jag saknar mest är kontigt nog din ( ja hannes du läser detta) knäppa, askassa freestyle-rap.
Självklart att få hålla om grabben varje kväll med, känna att jag hade en fast punkt i livet iallafall.
Men det är bara att bita i det sura äpplet, inte gråta över spilld mjölk heter det.
Vi får se hur livet utvecklar sig, kanske blir det Luleå ändå nästa år som det känns nu. Vore skönt.

Återkommer inom snar framtid, hoppas jag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja bita i det sura äpplet, jag ska bojkatta allt vad killar och kärlek handlar om ändå :). är det dags för antisnopp kamoanjen igen;)