27 mars, 2007

Förlååt mig!

Har verkligen varit en kass bloggare. Shit så lat!
Förlåt mig

Jaja, vad har hänt idag? Jo, en balklänning blev vald, en vacker marinblå kreation :)
Jättefin var den! Satt som ett smäck!

Sedan införskaffades också ett par nya solglasögon från Wedins.
Samt två übersöta hårband från H&M. Så nu ska jag bara införskaffa lite annat, bla skor sen är våren redo att tas emot!

Idag har jag och Hannes varit ihop i hela 4 månader. Mitt rekord är slaget sedan längesen, och ja, jag är glad. Han diskade idag, jag solade. Imorgon ska det städas med hela rubbet, dammsugning, moppning osv. På Fredag ska jag flytta in på prov :-)...

Och just det, för att vara lite sur såhär på kvällen, min skola ville skriva ut mig. Men se där lille rektor, läs på lite innan du tar i för kung och fosterland!

Tack och hej!


Inga kommentarer: